يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۴۵۰
جمعه ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

فکرشهر:  شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر وحدتیه به مناسبت هفته دولت، پیام تبریکی صادر کردند.

به گزارش فکرشهر، متن این پیام به شرح زیر است:

«اینجانبان ضمن گرامیداشت هفته دولت و نکوداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، شهیدان انقلاب و دفاع مقدس و خدمتگزاران به نظام اسلامی، خدای را شاکریم که فرصت خدمت گزاری و تلاشگری به شهروندان فهیم و ارجمند سرزمین نفت و نخلستان- شهر وحدتیه ـ را نصیبمان نمود.

الحمدالله در سال جاری با همراهی، همکاری و مساعدت ارزشمند مسوولین محترم در سطح بخش، شهرستان، استان و ملی، همچنین تلاش و کوشش مدیران و کارکنان ساعی شهرداری وحدتیه و همدلی و همراهی ارزشمند شهروندان فهیم، موفق به ارائه خدمات مهم در حوزه های مختلف، اجرای پروژه های اساسی، زیربنایی و عمران شهری نظیر اجرا و احداث خیابان های مهمی مانند مولوی، سعدی، صبا، مجتهد مزارعی، زیرسازی و آسفالت معابر و کوچه ها به میزان ۲۸۰۰۰ مترمربع، احداث پارک خطی خیابان ساحلی و... را با هزینه بالغ بر ۴۶ میلیارد ریال انجام که این امر گامی مهم در توسعه همه جانبه و عمران شهر وحدتیه است.

لذا برحسب وظیفه و رسم ادب، از تمامی همکاری ها و مساعدت های صورت گرفته از جانب مسوولین محترم درون و برون شهر، همچنین همکاران عزیز و تلاشگرمان در شهرداری و همشهریان گرامی تقدیر وتشکر می کنیم.»

پروژه ها و طرح های عمرانی و زیربنایی انجام شده در شهر وحدتیه

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر